måndag 2 januari 2012

Here I Go Again

Here I Go Again. Var ett tag sen, vet inte varför faktiskt. Julgrejer i vägen för det livsviktiga bloggandet som är själva essensen i våra liv. Snyggt sagt. 

Enligt mina ögon har det försvunnit inlägg från vår blogg, inte kul. Vi har väl inte gjort något fel? FRA, SÄPO och CIA har väl fått hört om våran vänlighet mot ryssar. Every Breath We Take är övervakat, creepy. 


Jaja, över halva jullovet har gått som toppades i lördags med ett festligt nyår. En helt otroligt övermäktig middag hos POTM (som inte ligger på latsidan) inledde kvällen. Sen blev det drägging runt i stan på några fester, vet faktiskt inte om vi var välkomna men in kom vi. Jag var iaf trevlig mot värdarna, en del är inte det. När klockan närmade sig 12 påbörjades färden mot torget, utan knappar i byxorna. Thuglife. 

Fina fyrverkerier och blabla. Kvällen avslutades med Pizza från Viktors, mucho grande. Skulle kolla håkky men somnade, too bad. 

Vi var tyvärr inte fulltaliga under kvällen. Slackern WSG flydde till Thailand när vi andra fick reda på att han lämnat in en skoluppgift. Han missade brocoden fullständigt. MMA körde utan oss som vanligt, men vi fick att träffa honom vid torget ändå. Lika odräglig som vanligt. Men jag, JEV, CG och JOeeeeL hängde tillsammans större delar av kvällen. Glömde nästan, POTM2 ni vet. Han som spyr en del men också scorer. Han lade till ännu ett K i sin samling. Snyggt jobb.

Lite bilder skulle helt klart livat upp bloggen men tyvärr glider jag runt i en kameralös mobil. Keeping it straight. Förhoppningsvis tar någon av mina medskribenter denna uppmaning på allvar och sätter fotograferingsplanen i verket.  

Nu ska jag Feel Good

Häj då /JackyD

2 kommentarer:

  1. Har fatt rapporter om att POTM2 har avancerat om sin dear beloved player kusin och blivit nominerad till arets Karlsson, utmarkelsen som delas ut varje ar pa The Great family Dinner. Snyyggt gjort!

    SvaraRadera
  2. Kajsa och kajsa... snyggt!

    SvaraRadera