onsdag 21 december 2011

Glory Days!

          Vaknade i morse och fick höra att de skulle släppa nya biljetter till Bruce Springsteens konserter till sommaren. Fem i tolv satte jag mig vid datorn och började kriga. Även om de inte släppte biljetterna förens tolv så befarade jag att slaget redan var förlorat. Sidan kraschade tre gånger och några biljetter för min del verkade det inte bli.. Men i min förtvivlan och sorg så bestämde jag mig för att försöka en gång till. It was magical! Förutom det faktum att jag slapp gå och dränka mig så besitter jag nu två ståplatser till the legend!

          Förövrigt kan jag också säga att livet är på väg åt rätt håll! Julen är här, jag har lov och allt verkar gå sin vackra lilla väg.


                                                             Den här killen know the feeling!


Yours truly, Joel.
   

2 kommentarer: