onsdag 21 december 2011

We need YOU!!

HO HO HO
Juletid, Juletid. Nyhuggen gran, kokad gröt, tomteluvan framme och knäcken i tänderna.

Högtiden vi alla väntar på är kommen.

Dan före Dan före Dan före Dopparedagen.




Coca Colas marknadschef i Sverige ringde igårkväll när jag satt och funderade på vad mina små kattsyskon Eddie och Krasch skulle få i julklapp. Denne presenterade sig och undrade om bloggen var intresserad av att göra lite reklam för vederbörande företag under julhelgen.
- Visst! sa jag, lite förvirrad.
Men det kommer att kosta skjorta för er.
- Ja vi är medvetna om det, men vi är beredda att betala det ni kräver, eran blogg är en av de snabbaste växande i nordeuropa så det skulle vara en ära att få vara en del av det.
- Sure thing... Två lastbilar cola-burkar och 100 k var så har vi en deal!
- Det är taget alla dagar i veckan. vi faxar över ett kontrakt i morgonbitti.
- Bra, då hörs vi imorrn då sa jag.
- Ja, ha en fortsatt trevlig dag!
- Hade gött!

Vi är medvetna att det här inte hade varit möjligt utan er trogna läsare, så ett stort tack till ALLA er och massor med jul- non-gay -kärlek till er!

Nu kallar verkligheten och en stressanalys ska skrivas innan det är lov. NG har gett oss något rejält att bita i såhär dags på året. Men vi ska brave:a oss igenom det...

Avslutar inlägget med en video från oss alla till er alla!

Notera flickans besvikna min 0:36 in i filmen, ibland gör kärlek ont och man ser hur hon lider när Bratkillen kommer i sin stekarbil och kliver ur med värsta blondinbruttan. AJ AJ AJ..

Hade Gött!
WSG


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar